donderdag 12 september 2013

Girl talk in the lounge, Part 3

Er zijn moeders die na de ochtend schoolrun TIJD hebben voor espresso of een fresh juice om de hoek, een pilatesles of rondje in het Vondelpark met vriendinnen. Als ik weer eens moet haasten en in de regen met mijn high heel tussen de klinkers blijf haken, mijn telefoon thuis heb laten liggen en niet meer weet waar ik mijn auto heb geparkeerd de avond ervoor, benijd ik deze City Moms. Ik wil ook koffie drinken, genieten van mijn buurt, nieuwtjes uitwisselen met vriendinnen en even geen HAAST.

De leukste hotspots in de stad om met je vriendinnen work-life balance, detox adressen, een tweede huwelijk, de eeuwigdurende luizenplaag en (op)voeding van je kinderen te bespreken zijn de fijne hotel lounge hang outs. Heb je TIJD dan is een breakfast @ The Dylan hotel super chill en lunchen aan het water bij L´Europe een geluksmoment. Als je altijd HAAST hebt maar wel in de avond TIJD wil maken voor je best friends in the city, heb ik een paar fijne adressen voor je. Inmiddels Part 3. Kijk voor meer adressen naar eerdere blogposts Girl Talk Part 1 en Girl Talk, part 2

Tsjin, tsjin!

The Lobby (Hotel V)



Fijne bediening. Voor de beste plek achterin op de blauw fluwelen bank en voorin bij de openhaard. Bestel een glas wijn en share de Flammenkuchen.

The A Bar, Amstel Hotel



Inmiddels hebben ze in het Amstel het tapijt en de bidermeier bloemstukken vaarwel gezegd maar FTD houdt wel van het klassieke hotel. Dus niet teveel moderniseren graag. Doet me denken aan Hotel Principe di Savoia.in Milaan. Komende weken tijdens fashionweek de hang out van alle fashionistas. A Bar in het Amstel is een mooie aanwinst voor niet-hotelgasten. Lekker drankjes drinken met home made bitterballen. Eerlijk is eerlijk soms zoveel lekkerder dan wheatgrass juice en quinoa salade.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten