dinsdag 12 juli 2016

Maison Drucker: tijdloos terras

Wie kent niet het terras van Cafe de Flore in Parijs. Mijn vader zat er met een espresso en 'journal' te wachten op zijn nieuwe geliefde, mijn moeder. In mijn kindertijd namen mijn ouders mij mee voor een lunch bij Cafe de Flore. Het is in al die jaren niet veranderd. En niet alleen bij Cafe de Flore. Wat voor het Parijse terras zo kenmerkend is, is het terrasmeubilair.

Het terras met de gekleurde rotan stoelen is tijdloos mooi en zeer fotogeniek. De rotanstoel en ronde tafel zijn immers de perfecte setting voor een heel Parisienne#wat zit ik hier mooi met mijn espresso#vin rouge#saladeverte. J'adore! De filmset, Vogue en modebloggers zijn er ook dol op. Maar waar komen die leuke stoeltjes vandaan? Hoe leuk op mijn eigen terras of patio?

Maison Drucker is sinds 1885 de 'hofleverancier'. Ze hebben keuze uit de pret-a-porter selectie of maatwerk in alle kleuren. Ze werken ook samen met ontwerpers zoals Philippe Starck. Je kunt het atelier van Maison Drucker in de buurt van Parijs bezoeken of online bestellen.

Allez on y va:

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten