zondag 30 januari 2011

Give ME a break

Yoga, meditatie en massage in Toscane 2011



Hoe lief  je kinderen ook zijn en hoe moeilijk het is om je er zomaar even een paar dagen van los te maken, eens in het jaar even geen tassen vol luiers, spenen en flesjes, even geen spuugvlekken op de schouder van je nieuwe jasje, geen gejengel en geruzie van je kids aan je oren en geen gebroken nachten: stilte! Het vooruitzicht van een week even helemaal niets doen behalve boeken lezen, slapen, zwemmen en een heerlijk programma van meditatie, massages en yoga is iets waar je jezelf eens in de zoveel tijd op moet trakteren. Nou, wat weerhoudt je er nog van om samen met een vriendin een weekje bij te komen met yoga- en meditatielessen tussen olijfbomen en aan de rand van een heerlijk zwembad?

Hotel snob en foodie die ik ben, accommodatie, omgeving en food moeten natuurlijk wel goed zijn. In de eerste week van juli 2011 organiseert White Cloud Studio uit Amsterdam een yoga- en meditatiereis naar Toscane. Deze unieke yoga - en meditatie reis is samengesteld door mijn pilates docent Andreas. Hij zal ook een groot gedeelte van de lessen zelf geven.

De vakantiehuizen in San Giustino liggen in een prachtige tuin en zijn authentiek en stijlvol ingericht. Er wordt voor je gekookt (als je wilt ook vegetarisch) en met de Italiaanse specialiteiten uit de omgeving zit het wel goed. Er is ook tijd om steden zoals Florence of Arezzo (zie mijn blogbericht 12 april 2010) te bezoeken. Als je nog behoefte hebt aan retail-therapie, Italiaanse modemerken zitten om de hoek en je zit in de buurt van één van de grote fashion outlets bij Florence.


De lessen van Andreas alleen al zijn de moeite waard. Eindelijk even bijkomen van alle drukte en rust en ruimte in je hoofd maken en dat een week lang! Sinds de komst van mijn derde ben ik trouw elke week in de pilates klas te vinden van voormalig balletdanser Andreas. Het werd de hoogste tijd van mijn “mummy tummy” af te komen en weer in shape te raken. White Cloud Studio van Andreas is een mini wellness paleisje in de Jordaan, sfeervol en een oase van rust midden in de stad. Een fantastisch adres van een goede pilates en body art docent die ervoor zorgt dat ik dit nog heel lang ga volhouden.

Rol de yogamat maar uit in Tuscany en kom terug als yummie mummie inside and out!

Voor meer details over de locatie, aanmelding en prijzen kan je terecht op de website van White Cloud Studio, onder het kopje Tuscany 2011.
http://www.whitecloud.nl/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten