maandag 13 mei 2013

Les Halles de Bocuse



Oh lala wat een foodwalhalla! Oesters, de beste wijnen, macarons in alle kleuren en smaken, beeldschone en yummie patisserie, kaas en vele lokale specialiteiten onder een dak. Ik ben best blij met mijn Noordermarkt en Marqt in Amsterdam maar dit is AWESOME!

Paul Bocuse zou er zijn inkopen doen en ik wil hier boodschappen doen voor alle etentjes met vrienden en take away halen voor een doordeweekse dag, een taart voor mijn birthday, macarons voor de kinderen en met mijn geliefde oesters eten met champagne.

Proef lokale specialiteiten zoals andouillettes, quenelles en de lokale kaas St Marcellin (mere Richard) en koop een tarte aux pralines bij Jocteur.
 
 

Tussen de `foodstallen`vind je kleine proeflokalen. Oesters of specialiteiten uit Corsica en Spanje, allemaal onweerstaanbaar. Ik ga weer terug naar het hotel met flessen wijn, taartjes van Jocteur, quiches voor de kinderen en vinaigre de mangue voor thuis.



Als ik nou toch dat leuke Vintage Loft Appartement in Lyon had geboekt dan had ik een avond `thuis´ gegeten met petits legumes farcis, gerookte zalm, pate en croute en St Marcellin kaas.......

Als je het hebt over Travel & Food is dit wel een ultiem Travel Delight.

Stay tuned voor meer Lyon soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten