maandag 28 oktober 2013

Mooi Speelgoed uit Marbella

Laatst ontdekte ik maar liefst 3 speelgoedwinkels in Marbella met retro chic speelgoed dat tot de verbeelding spreekt en ook super vriendelijk is voor je interieur. Zo mooi zelfs dat ik het wil hebben om de kinderkamers te decoreren en dit speelgoed mag van mij wel door het huis slingeren. Robots als kunstwerk, een caroussel met lichtjes en luchtballonnen in pastelkleuren voor de babykamer. Maar denk ook limited editions van model vliegtuigjes, schommelpaarden en handgemaakte teddyberen. In het digitale tijdperk waarin mijn kids willen spelen met speelgoed dat ik niet altijd kan volgen is dit echt een verademing. Terug naar de romantiek en fantasiewereld!






Je vindt de 3 Toy Shops Marbella in Calle Nueva nr. 5, 6 en 8 vlakbij het Plaza de Los Naranjos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten